Khamis, 7 Mac 2019

Personal shopper


Hi semua...

Sekarang zaman teknologi. Zaman online shopping. Banyak sangat business yang run through online sekarang. Senang kan tak payah nak drive dalam jammed. Pastu bayar tol/parking lagi. Penat tau piker semua tu. Sekarang senang view je kat ig/fb, berminat je click je. Pastu sedar2 duit dalam bank dah tinggal berapa je. Kekadang sanggup buat apa saja sebab nak gak gatal online shopping. 


Kat sini nanti aku share trusted personal shopper/website. Certain orang takut nak online shopping ni, takut rugi takut kena tipu. Mostly aku suka shopping melalui ig..bercambah kau..kau taip je barang apa kau nak. Segala maknika (Bahasa kedah ni hahaha = jenis) kedai laa, personal shopper laa.

Aku start online shopping dengan shopping shawl. Kat www.shawlbyvsnow.com. Bila dh seronok online shopping akum akin start kenal macam-macam website and blog. Macam-macam page jual barang dekat Facebook. Then wujud pulak Instagram. Nahhhh, online seller dekat Instagram lagi laaa gila punya penangannya! Haha. Sekarang aku dah guna shawlbyvsnow, jatuh cinta kat ariani pulak. Bila dah start jatuh cinta kat Instagram. Aku beli ariani thru ig @psarianivogue. Service tip top yang penting dia trusted personal shopper.

Bukan setakat barang aku je beli online. Barang anak-anak pun beli online. Akibat kekangan masa, beli online banyak membantu. Seolah-olah kita beli masa untuk Bersama keluarga. Kalo botol avent aku beli kat ig @aventstoremy ..murah dan cepat sampai. Dan 1 lagi memang trusted seller.

Pastu aku dah start kenal website baju plussize. Baju misclaire memang terbaik untuk plus size. Confirm ada size untuk bergaya. Haha! Just pegi je layari kat www.misclaire.com . register kejap jadi member. Bagus jadi member misclaire. Point boleh ditebus jadi voucher. So berbaloi la jadi member misclaire.

Then kalau nak shopping barang branded, boleh je pegi ushar kat ig @selection.byrafidah ..pelbagai jenis handbag wristlet etc. jenama Coach, MK, Longchamp macam-macam lagi la…yang penting trusted seller pastu yang penting authentic tau. Memang confirm tak kena tipu. Boleh buat partial payment lagi. Haa mana nak dapat gitewww.


Sekian entry panjang berjela kali ni. Nak bagitau yang personal shopper aku pernah guna ni InsyaAllah yang boleh percaya punya. Just bayar harga item + postage ja. Still la berbaloi uolls! Actually ada banyak lagi trusted seller yang aku nak share. Simpan sikit untuk entry yang akan dating..


Bye! :) 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan